Планування великого сімейного заходу (наприклад, весілля) або важливого корпоративного заходу не обходиться без вибору посуду та столових приборів для масового гуляння. Зробити це красиво і навіть якісно своїми силами теоретично можливо ... Однак навіщо купувати сотні вишуканих тарілок, вилок і келихів, які потім доведеться зберігати в гаражі?
Виходячи їх цих міркувань, набагато простіше і дешевше взяти всі ці скарби напрокат. Головне, діяти за схемою і дотримуватися всі описані далі рекомендації. Перш за все, необхідно визначитися з кількістю гостей і затвердити меню. Відштовхуючись від цього, можна вже напевно визначити, що саме і в якій кількості вам знадобиться.

Наступний крок - узгодження деталей по телефону з представниками кейтеринговій фірми (в тому числі, визначення точної вартості послуги) і подача заявки. Менеджер зазвичай відправляє на електронну скриньку клієнта детальний кошторис, яку все ще можна відредагувати (змінити кількість, дата і час, і т. Д.) Після затвердження технічних моментів складається договір, і необхідно буде внести передоплату.

Крім того, оренда посуду (наприклад, від компанії Party Rent) має на увазі її доставку в вказане вами місце і в обумовленому час. Залишиться тільки перевірити привезений інвентар на предмет відповідності кількості і якості, після чого підписати відповідний акт. При бажанні клієнт також може забрати укомплектований замовлення в режимі «самовивозу».

Будьте уважні: орендар несе відповідальність за збереження і цілісність не тільки самої посуду, але всієї упаковки, що йде в комплекті! Недбало позбувшись цього «сміття» або пошкодивши тару, клієнт згодом змушений буде оплатити її повну вартість. Крім того, інвентар обов'язково потрібно повернути в тому ж вигляді, в якому він був доставлений. Якщо ж ви не хочете відволікатися від святкування, краще відразу замовити додаткову послугу - і рутинним миттям посуду займеться виїзний фахівець.

Виходячи їх цих міркувань, набагато простіше і дешевше взяти всі ці речі напрокат. Головне, діяти за схемою і дотримуватися всі описані далі рекомендації. Перш за все, необхідно визначитися з кількістю гостей і затвердити меню. Відштовхуючись від цього, можна вже напевно визначити, що саме і в якій кількості вам знадобиться.