У сьогоденні кава-перерва (кава-брейк) - це чудовий спосіб пригостити гостей на виставці, відкритті магазині чи торгового центру. Під час тренінгів, навчання, майстер-класів цей спосіб буде також актуальним.
Якщо Ви ніколи з цим не мали справи та не впевненні чи доречно організовувати каву-перерву, то скористайтеся нашими порадами, що описані нище.
Коли потрібна кава-перерва (кава-брейк)?
- якщо Ваша подія триватиме більше 3-ох годин;
- якшо Ваша подія відбувається вранці (до сніданку) або пізно ввечері (і Ви знаєте, що, швидше за все, Ваші гості будуть голодні);
- якщо Ваші гості після дороги (прибувають з інших міст, країн, тривала поїдзка тощо);
- якшо Ваша подія передбачає інтенсивні навантаження (атракціони, конкурси та різного роду активності);
- якщо Ви хочете та маєте можливість продемонструвати, у такий спосіб, турботу про своїх гостей.
Якщо Ви організовуватимете кава-перевру (кава-брейк) власними зусилями, без залучення кейтерингової компанії, то слід звернути увагу на наступні речі:
- Місце проведення (оберіть найбільш комфортне та доступне місце на даній локації). Необхідно враховувати вмістимість, столів відповідно до кількості Ваших гостей та близький доступ до розеток (для підключення обладнання).
- Меблі. Якщо на локації немає столів чи їх недостатньо, тоді необхідно орендувати. Для видачі їжі переважно використовуються стандартні прямокутні столи. По кількості, їх потрібно буде мінімум два (для обладнання і посуду, та їжі і напоїв), якщо гостей більше 50, то орієнтуйтеся на три столи. Також врахуйте необхідність коктейльних столів. Для такого формату події переважно стільці не є потрбіними, проте, якщо під Вашу подію це буде актуально, то звісно орендуйте їх.
- Текстиль. Потрібен від чи ні - виключно Ваше бажання та формат події, тому треба вирішувати в індивідуальному порядку.
- Обладнання. Із базового - це кавовий апарат, з якого можна робити різного виду кавові напої та використовувати воду для чаю. Їх кількість залежатиме від кількості гостей. При ВАшому бажанні можна окремо орендувати термопод, з якого гості можуть робити чай, щоб не створювати чергу до какового апарату.
- Посуд. Якщо будуть різного роду напої, то необхідно посуд під кожен із вид напою. Подбайте про блюдечка під чашки та ложечки. Щодо тарілок - це залежатиме від меню, якого Ви бажаєте. Одної кави чи чаю буде недостатньо, необхідно підібрати солоні або солодкі закуски чи випічку (або зробити їх поєднання).
- Меню. Як вже зазначали вище, це залежить від Вашого бачення та формату події. Враховуйте пору року та подавайте відповідно гарячі або холодні закуски. Враховуйте і смакові вподобання Ваших гостей. Закуски можна придбати готові або замовити їх, з випічкою аналогічно. На ринку також працюють компанії, які роблять різного роду їжу із подачею у боксах.
В проведенні Вашої події можуть бути інші особливості, які ми у статті не вказали (кожна подія особлива та потрубує індивідульного підходу).
Ви завжди можете зателефонувати або написати нам, і ми підскажемо та порадимо, як зробити найкраще у Вашому випадку.
Якщо Ви чогось не знаєте, або не зустрічалися із цим раніше, і не розумієте як підібрати обладнання, меблі та кількість посуду, то звертайтеся.
Ми допоможемо, щоб Ваша подія буда забезпечена усім необхідним.