У сьогоденні кава-перерва (кава-брейк) - це чудовий спосіб пригостити гостей на виставці, відкритті магазині чи торгового центру. Під час тренінгів, навчання, майстер-класів цей спосіб буде також актуальним. 

Якщо Ви ніколи з цим не мали справи та не впевненні чи доречно організовувати каву-перерву, то скористайтеся нашими порадами, що описані нище.

Коли потрібна кава-перерва (кава-брейк)?

  • якщо Ваша подія триватиме більше 3-ох годин;
  • якшо Ваша подія відбувається вранці (до сніданку) або пізно ввечері (і Ви знаєте, що, швидше за все, Ваші гості будуть голодні);
  • якщо Ваші гості після дороги (прибувають з інших міст, країн, тривала поїдзка тощо);
  • якшо Ваша подія передбачає інтенсивні навантаження (атракціони, конкурси та різного роду активності);
  • якщо Ви хочете та маєте можливість продемонструвати, у такий спосіб, турботу про своїх гостей.

Якщо Ви організовуватимете кава-перевру (кава-брейк) власними зусилями, без залучення кейтерингової компанії, то слід звернути увагу на наступні речі:

  1. Місце проведення (оберіть найбільш комфортне та доступне  місце на даній локації). Необхідно враховувати вмістимість, столів відповідно до кількості Ваших гостей та близький доступ до розеток (для підключення обладнання).
  2. Меблі. Якщо на локації немає столів чи їх недостатньо, тоді необхідно орендувати. Для видачі їжі переважно використовуються стандартні прямокутні столи. По кількості, їх потрібно буде мінімум два (для обладнання і посуду, та їжі і напоїв), якщо гостей більше 50, то орієнтуйтеся на три столи. Також врахуйте необхідність коктейльних столів. Для такого формату події переважно стільці не є потрбіними, проте, якщо під Вашу подію це буде актуально, то звісно орендуйте їх.
  3. Текстиль. Потрібен від чи ні - виключно Ваше бажання та формат події, тому треба вирішувати в індивідуальному порядку.
  4. Обладнання. Із базового - це кавовий апарат, з якого можна робити різного виду кавові напої та використовувати воду для чаю. Їх кількість залежатиме від кількості гостей. При ВАшому бажанні можна окремо орендувати термопод, з якого гості можуть робити чай, щоб не створювати чергу до какового апарату.
  5. Посуд. Якщо будуть різного роду напої, то необхідно посуд під кожен із вид напою. Подбайте про блюдечка під чашки та ложечки. Щодо тарілок - це залежатиме від меню, якого Ви бажаєте. Одної кави чи чаю буде недостатньо, необхідно підібрати солоні або солодкі закуски чи випічку (або зробити їх поєднання).
  6. Меню. Як вже зазначали вище, це залежить від Вашого бачення та формату події. Враховуйте пору року та подавайте відповідно гарячі або холодні закуски. Враховуйте і смакові вподобання Ваших гостей. Закуски можна придбати готові або замовити їх, з випічкою аналогічно. На ринку також працюють компанії, які роблять різного роду їжу із подачею у боксах.

В проведенні Вашої події можуть бути інші особливості, які ми у статті не вказали (кожна подія особлива та потрубує індивідульного підходу).

Ви завжди можете зателефонувати або написати нам, і ми підскажемо та порадимо, як зробити найкраще у Вашому випадку.

Якщо Ви чогось не знаєте, або не зустрічалися із цим раніше, і не розумієте як підібрати обладнання, меблі та кількість посуду, то звертайтеся. 

Ми допоможемо, щоб Ваша подія буда забезпечена усім необхідним.